کتاب حل تمرینات ریاضی پایه دهم(60 صفحه) با سلام و احترام از اینکه فروشگاه مارا برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
دسته: سامسونگ |Samsung
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 192 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1
Samsung GALAXY J1 ACE DUOS J111F google account bypass
حل مشکل هنگ روی ارم و ارور Custom Binary blocked by FRP Lock
حل مشکل اکانت گوگل FRP بعد ریست و فلش
بدون نیاز به باکس وساپورت نکردن OTG
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود
کلمات کلیدی : حل مشکل اکانت گوگل J111F frp بدون باکس وخاموشی , J111F Custom Binary blocked by FRP Lock , J111F Custom Binary blocked by FRP , J111F frp lock , J111F frp unlock , J111F otg , J111F google account REMOVE , J111F google account bypass , J111F google account , J111F google lock , J111F Reset FRP , J111F Reset FRP file , J111F Reset FRP , J111F fix otg , مشکل J111F , ارم J111F , هنگ روی ارم J111F , ارور
دسته: هواوی | Huawei
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 1 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1
دانلود رام رسمی فول فارسی هواوی G750-T00 با لینک مستقیم
برای اولین بار در ایران رام فول فارسی به همراه حل مشکل 3G این مدل رو برای همکاران عزیز اماده کردیم.
تا این تاریخ یعنی 13 مهرماه 94 رام فارسی این مدل در سایتی قرار داده نشده.
فایل فروش افتخار دارد این رام رو برای اولین بار در ایران به شما عزیزان عرضه کنه..
-----------------------------------------------------
این رام حاوی اخرین نسخه اندروید و کاملا فارسی و 100% اورجینال وبدون مشکل سریال و وای فای برای این مدل هست.
حل مشکل 3G
حل مشکل بیس باند
حل مشکل هنگ روی ارم
حل مشکل سریال (درصورت اپدیت کردن)
حل مشکل ویبره و بالا نیامدن(در صورت نرم افزاری بودن)
ازدیگر مشخصات این رام هست.
پس از پرداخت به صورت انلاین لینک دانلود رام واموزش فارسی سازی دردسترس شما خواهد بود.
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : فایل فلش فارسی G750-T00 (رام فارسی G750-T00) , فارسی G750 T00 , رام فارسی G750 T00 , دانلود فایل فلش فارسی G750 T00 , اموزش فارسی سازی G750 T00 , اخرین نسخه G750 T00 , ارتقا ورژن G750 T00 , فارسی سازی G750 T00 , اموزش فارسی سازی هواوی G750 T00 , فایل فلش فارسی هواوی G750 T00 , حل مشکل تری جی G750 T00 ,حل مشکل G750 T00 3G , حل مشکل تری جی هواوی , huawei g750 t00 firmware , g750 t00 rom , G750 T00 farsi
دسته: لنوو| Lenovo
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 0 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1
فایل فلش رسمی وفارسی لنوو مدل Lenovo A6010 قابل رایت از طریق فلشر
حاوی اندروید 5.0.2 و کال اکتیو مخصوص سری 16 گیگ
این رام 100 درصد رسمی و حاوی اخرین نسخه اندروید برای این مدل و فول فارسی است.
این رام فول بوده و قابل رایت از طریق فلش تولز است.
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : فایل فلش فارسی A6010 حاوی اندروید 5 قابل رایت از طریق فلشر , فایلی فلش فارسی Lenovo A6010 , فایل فلش Lenovo A6010 , فارسی Lenovo A6010 , فلش Lenovo A6010 , رام Lenovo A6010 , رام فارسی Lenovo A6010 , رام فول فارسی Lenovo A6010 , رام رسمی Lenovo A6010 , اخرین نسخه Lenovo A6010 , اپدیت Lenovo A6010 , فریمور LLenovo A6010 , فریمور فارسی Lenovo A6010 , فریمور رسمی Lenovo A6010 , فایل فلش Lenovo A6010
دسته: آزمون ارشد
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 96 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 44
چنانچه موتور برای شرایط گاز سوز طراحی شود، قدرت بیشتری از موتورهای بنزینی دارند. راندمان سوخت گاز حدود 15% بیشتر از بنزین است و همچنین ارزش حرارتی آن نیز حدود 13% بیشتر از سوخت بنزین است. قیمت گاز طبیعی در مقایسه با بنزین برای انرژی سوخت یکسان حدود یک سوم بنزین معادل میباشد. گاز طبیعی آلودگی منواکسیدکربن را تا 90%، اکسید نیتروژن را حدود 30% و هیدروکربن ها را تا 50% کاهش داده و تقریباً عاری از مواد سرطان زا می باشند. این مزیت ها مهمتریت عواملی هستند که مشوق انتخاب گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو است ولی به این نکته کمتر توجه میشود که آمار ایمنی خودروهای گازسوز (NGV) نسبت به تقریباً همه سوختهای متداول یا جایگزین امروز، مطلوب ترین وضعیت را دارد. بطوریکه گاز طبیعی را به صورت سوختی با ایمنی برابر یا حتی ایمنی تر از سایر سوختهای نفتی معرفی میکند.
دلایل این ایمنی بیشتر عبارتند از:
بنابراین درخصوص خودرو گاز طبیعی سوز نکته ایمنی مهم متوجه مخزن و متعلقات آن است و آن هم بیشتر به سبب فشار کاری بالایی است که با آن کار میگردد.
این مقاله سعی دارد به معرفی اجمالی مخازن CNG و ازمونهای مرتبط با آنها بپردازند، استانداردهای مربوط به آنها را بیان کند و مختصری به تکنولوژی ساخت آنها اشاره داشته باشد.
سعی شده اس مطالب تا حد امکان مختصر، اما مفید و منسجم باشند تا خواننده در فرصتی کوتاه بتواند اطلاعات قابل توجه و مفیدی راجع به مخازن تحت فشار در خودروهای گازسوز بدست آورد.
مخازن CNG برحسب ساختار می توانند بر چهار نوع باشند:
این مخازن از جنس فولاد یا آلومینیوم هستند و شرایط ترکیب شیمیائی آنها در استاندارد مربوطه ذکر گردیده است.
این نوع مخازن دارای یک لایه داخلی (Liner) از جنس فولاد یا آلومینیوم بدون دز است و قسمت استوانه ای این لایه داخلی توسط الیاف شیشه، آرامید، یا مخلوطی از آنها که آغشته به رزین است پیچیده شده و این ساختار کامپوزیتی که به مخزن داده شده این امکان را بوجود می آورد که بتوان از ضخامت قسمت فلزی کاست و در نتیجه مخزن سبکتری را بدست آورد.
رزینی که در ساختار مخزن کامپوزیتی استفاده میشود می تواند از نوع گرما نرم (Thermoplastic) یا گرما سخت (Thermo-setting) باشند.
این نوع مخازن دارای یک لایة داخلی از جنس فولاد یا آلومینیوم بدون درز است و تمام این لایه داخلی توسط الیاف شیشه، آرامید، کربن یا مخلوطی از آنها که آغشته به رزین است پیچیده است و این ساختار کامپوزیتی که به مخزن داده شده این امکان را بوجود می آورد که بتوان از ضخامت قسمت فلزی کاست و در نتیجه مخزن سبک تری را نسبت به دو نوع اول بدست آورد.
این نوع مخازن دارای یک لایه داخلی (Liner) از جنس پلیمر بدون درز است. و تمام این لایه داخلی توسط الیاف شیشه، آرامید، کربن یا مخلوطی از آنها که آغشته به رزین است. پیچیده شده و این ساختار تمام کامپوزیت یکی از سبکترین انواع را در مخازن CNG تأمین می نماید. در ساخت این نوع مخازن از تکنولوژی بالایی استفاده شده است و تعداد سازندگاانی که از این نوع مخازن تولید می کنند، بسیار معدود است و قیمت آنها نیز بالاتر از سایر انواع می باشند.
خودروهای گازسوز طبیعی بیش از پنجاه سال است که در جهان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این خودروها از سال 1970 به دلیل مزایای زیست محیطی و اقتصادی روبه افزایش و به خصوص استفاده از کامپوزیت ها از سال 1980 توسعه یافته است. در حال حاضر بیش از دو میلیون خودرو در جهان برای استفاده از CNG ساخته و یا تبدیل شده اند.
این خودروها و مخازن آنها سابقة عمومی عالی از خودشان داده اند در حالیکه مخزن فولادی در دنیا متداول ترند، بازار آمریکای شمالی توسط مخازن کامپوزیت اشغال شدهاند. بسیاری از کارخانه های سازنده مخازن CNG دارای سابقه طولانی تولید تسلیحات بوده اند و بعداً به تولید این مخزن روی آورده اند.
به منظور اطمینان از ساخت صحیح و مطابق با استاندارد مخازن CNG ، آنها را تحت آزمونها و شرایط مختلفی قرار می دهند. یک مخزن وقتی مورد تأیید قرار میگیرد و گواهی استاندارد مربوطه را دریافت میکند که آزمونهای آن استاندارد را با موفقیت پشت سر بگذارد.
تعداد این آزمونها بسته به نوع مخزن متفاوت است. در مورد مخازن کامپوزیت (بخصوص نوع چهارم) آزمونها مفصل و سختگیرانه تر است و چون آزمونهای خاص مرتبط با مواد پلیمری را هم شامل می شود، تعداد آزمونها بیشتر است.
این آزمونها را میتوان براساس هدف آنها در سه نوع رده بندی نمود. هریک از آزمونها در یکی از این سه رده قرار می گیرند:
در اینجا به اختصار به شرح این آزمونها می پردازیم:
پس از این آزمون مخزن نباید به ذرات خرد تقسیم شود. استفاده از الیاف شیشه و کربن تحمل این آسیب را افزایش میدهد. هرچه ضخامت دیوارة کامپوزیت افزایش یابد، که این معمولاً با افزایش قطر و فشار همراه است، مقاومت آن در برابر تأثیر آسیب افزایش می یابد. در این آزمون مخزن با یک گلوله جنگی به قطر 62/7 میلی متر طوری مورد اصابت قرار میگیرد که حداقل یک سمت آزمون سوراخ شود. مخزن باید تا فشار 200 برابر پر شده باشد.
در این آزمون یک یا چند مخزن تکمیل شده بدون اعمال فشار داخلی و شیر، در دمای محیط تحت آزمون قرار می گیرند. یک مخزن بصورت افقی از فاصله 8/1 متری از سطح زمین انداخته میشود. یک مخزن بصورت عمودی به صورت انداخته میشود که انرژی پتانسیل آن 488 ژول باشد، ولی در هیچ حالتی ارتفاع عدسی پایینی مخزن نباید از 8/1 متر بیشتر باشد.
یک مخزن نیز باید تحت زاویة 45 درجه از ارتفاعی روی عدسی انداخته شود که فاصله مرکز گرازش آن از زمین 8/1 متر باشد.
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : استفاده از سوخت گاز طبیعی , پروژهایی در مورد استفاده از سوخت گاز طبیعی , مقالاتی در مورد استفاده از سوخت گاز طبیعی , مطالبی در مورد استفاده از سوخت گاز طبیعی